Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Ελληνας συνθέτης συγκλονίζει: Ο γιός μου κοιμάται ασφαλής, ενώ αυτά όχι...


Παιδιά από τη Συρία κοιμούνται στον δρόμο, χωρίς δωμάτιο, χωρίς ασφάλεια, χωρίς ζεστασιά και ονειρεύονται ότι κάποτε θα αποκτήσουν ξανά ένα δωμάτιο.
ellinas-sunthetis-sugklonizei-o-gios-mou-koimatai-asfalis-enw-auta-oxi
 
Ο συνθέτης και στιχουργός Θάνος Παπανικολάου, έγραψε ένα κείμενο, με αφορμή τις φωτογραφίες των παιδιών από τη Συρία που κοιμούνται στον δρόμο, χωρίς δωμάτιο, χωρίς ασφάλεια, χωρίς ζεστασιά.
Μια εικόνα που όλοι βλέπουμε καθημερινά αλλά την προσπερνάμε.
Βλέποντας την παρακάτω φωτογραφία, ένιωσε ενοχή και αποφάσισε να μην αδιαφορήσει, να μην την προσπεράσει.


Εγραψε, λοιπόν, αυτό το κείμενο, το οποίο έστειλε στον Νίκο 
Μουρατίδη, ο οποίος το δημοσίευσε στο blog του.
Διαβάστε το:
«Ο γιος μου κοιμάται ασφαλής λίγα τετραγωνικά δίπλα στο σπίτι μας. Σε ένα στρώμα που διάλεξε με πολύ αγάπη, προσοχή και μελέτη η σπουδαία μητέρα του. Εγώ δε μπορώ να κοιμηθώ από την ώρα που είδα τη φωτογραφία αυτή. Ξέρω πως αύριο θα ξυπνήσω, δόξα τω θεό, θα έχει ζεστό πρωινό, χαμόγελα, παιχνίδια, σκεπάσματα και μέσες άκρες παρά την κακή ψυχολογία λόγω των καιρών, η αστική κανονικότητα μου δε θα παραβιαστεί. Ξέρω πως στιγμιαία αυτή τη στιγμή παραμυθιάζονται τα αισθητήρια μου. Οι χαμηλές στροφές της νύχτας βοηθούν στην ψευδαίσθηση της συμμετοχικότητας. Αλλά αυτή τη μικρή στιγμή που νιώθω ένοχος, που νιώθω λίγο παραπάνω άνθρωπος, αυτή τη μικρή στιγμή, τη στιγμή μου, θα την αποτυπώσω ανεξίτηλα. Στην πυξίδα μου. Δε θα την προσπεράσω έτσι αδιάφορα. Την καταγράφω εσωτερικά και εξωτερικά. Θα τη βάλω στο δισάκι μου, κι όσο το γεμίζω με τέτοιες μικρές στιγμές, τόσο νιώθω πως έχω ελπίδα μέσα μου. Όχι να πετύχω. Προφανώς και δε θα πετύχω. Αλλά να προσπαθήσω να αποτύχω το δυνατόν λιγότερο. Πρώτα ως πατέρας, μετά ως ενεργός πολίτης και στο φινάλε ως ορθόδοξος. Η γιατρειά της σκληρής πραγματικότητας είναι η αϋπνία των ευαίσθητων της γης. Όνειρα γλυκά σε όλα τα παιδιά του σύμπαντος κόσμου. Τα αγαπώ τόσο πολύ».

Πληροφορίες

Ο Θάνος Παπανικολάου, είναι συνθέτης και στιχουργός. Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη έχει τελειώσει οικονομικά και έχει γράψει πολλές μεγάλες επιτυχίες σε μεγάλα ονόματα της ελληνικής δισκογραφίας: Α. Πρωτοψάλτη, Ν. Θεοδωρίδου, Γ. Κότσιρας, Π. Τερζής, Σ. Ρουβάς, Γ. Πλούταρχος, Μ. Χατζηγιάννης, Π. Κιάμος, Δ. Κοργιαλάς, Ευρυδίκη, Ρ. Χρηστίδου κ.α. Έχει γράψει επίσης μουσική για ταινίες και θεατρικές παραστάσεις, παιδικά τραγούδια, ποιητικές συλλογές και ζει μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αθήνας.

Πηγή: nikosonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου